Klachten
Bent u niet tevreden? Geef een seintje! Samen komen we zeker tot een oplossing.
Indien u klachten zou hebben met betrekking tot uw krediet, kan u een schrijven richten (met vermelding van uw naam, voornaam, en uw dossiernummer) aan het volgende adres:
DE LIMBURGSE
T.a.v. de klantenserviceRijksweg 359
3630 Maasmechelen
Als we deze klacht hebben ontvangen, sturen we u binnen de 3 werkdagen een schriftelijk ontvangstbewijs. In deze brief zullen we u informeren over de periode waarbinnen u een reactie van ons mag verwachten.
We streven er naar om u binnen de twee weken een inhoudelijke reactie op uw klacht toe te sturen. Als we meer informatie van u nodig hebbenzullen we u dit schriftelijk laten weten. In deze brief staat dan ook de eventuele nieuwe termijn voor de afhandeling van uw klacht.
De Limburgse is aangesloten bij een ombudsman in financiële geschillen (ombudsfin). Indien U niet akkoord gaat met het resultaat van de behandeling van uw klacht, heeft U tevens altijd de mogelijkheid om een beroep te doen op:
OMBUDSFIN
Belliardstraat 14-17 bus 81040 Brussel
De Limburgse
De Limburgse is een handelsbenaming van De Limburgse nv.
Maatschappelijke zetel:
DE LIMBURGSE
Rijksweg 3593630 Maasmechelen
RPR Tongeren 0404.652.322
De Limburgse nv is een onafhankelijk kredietmakelaar erkend door de FSMA : www.fsma.be
(voor nazicht kunt u steeds raadplegen: https://www.fsma.be/nl/content/bemiddelaars-hypothecair-krediet)
DE LIMBURGSE
AUTORITEIT VOOR FINANCIËLEDIENSTEN EN MARKTEN
Congresstraat 12-14
1000 Brussel