Overslaan en naar de inhoud gaan

Klachten

Bent u niet tevreden? Geef een seintje! Samen komen we zeker tot een oplossing.

Indien u klachten zou hebben met betrekking tot uw krediet, kan u een schrijven richten (met vermelding van uw naam, voornaam, en uw dossiernummer) aan het volgende adres:

DE LIMBURGSE

T.a.v. de klantenservice
Rijksweg 359
3630 Maasmechelen

Als we deze klacht hebben ontvangen, sturen we u binnen de 3 werkdagen een schriftelijk ontvangstbewijs. In deze brief zullen we u informeren over de periode waarbinnen u een reactie van ons mag verwachten.

We streven er naar om u binnen de twee weken een inhoudelijke reactie op uw klacht toe te sturen. Als we meer informatie van u nodig hebbenzullen we u dit schriftelijk laten weten. In deze brief staat dan ook de eventuele nieuwe termijn voor de afhandeling van uw klacht.

De Limburgse is aangesloten bij een ombudsman in financiële geschillen (ombudsfin). Indien U niet akkoord gaat met het resultaat van de behandeling van uw klacht, heeft U tevens altijd de mogelijkheid om een beroep te doen op: 

OMBUDSFIN

Belliardstraat 14-17 bus 8
1040 Brussel

De Limburgse

De Limburgse is een handelsbenaming van De Limburgse nv.

Maatschappelijke zetel:

DE LIMBURGSE

Rijksweg 359
3630 Maasmechelen
RPR Tongeren 0404.652.322

De Limburgse nv is een onafhankelijk kredietmakelaar erkend door de FSMA : www.fsma.be 
(voor nazicht kunt u steeds raadplegen: https://www.fsma.be/nl/content/bemiddelaars-hypothecair-krediet)

DE LIMBURGSE

AUTORITEIT VOOR FINANCIËLE
DIENSTEN EN MARKTEN

Congresstraat 12-14
1000 Brussel